felix,my love...

Wednesday, May 17, 2006

AHHHH~!!

Hahaha..

Okey, todae's topic, i wanna talk bout guys with serak voice.. Hahaha..

I tink guys wif serak voice are SEXY!!!!

Hahaha.. don't u?!??!

Hehe.. but i oso like guys with smooth voice!!!

haha.. that one under cute category lar!!

(Oh ya, out of the topic for a while.. my hp dah hilang for 1 week plus gitu, so siaper2 yg sms me, sorriee!! hp hilang lar babes!! n jng ingat i tak contact i tak ingat u all k.. i ingaaaatttt!!! ceybah!! hahaha...)

Okey, back to guys! hahahahhaha..

I tink being single is the best best best best thing ever..

eh wait, since when i pernah attach ehk? hahah.. shhh.. u noe i noe lar..

eh wait!! lupa nak letak!!!

my most fav ever ever singer, mawi!

yaya, i noe u'll all go, eee!! mawi?!?!

haha.. i got my reasons okey!!

1)he's cute
2)he's funny
3)HE CAN BLOODY SING OKEY!!!
4)u should hear he ngaji!!!! it's like omg!! syahdu beb!

hahaa.. i tink tu jer lar my reasons, oh ya!! n he's setia wif his tunang man..

aniwae, my latest song ever got to be Tak mungkin berpaling by slam.

i noe it's like ketinggalan song! but zamani sedap lar nyayi!! hayalan beb!!

n ya, i like the song has to be b'coz of mawi.. hahahaha..

i let u watch the video... (dun hear the cinta hakiki song, for me not nice! hahahaa..)



let's sing together!!!

~Tidak mungkin kuberpaling lagi
Salah sangka yang direncanakan
Gelora melanda
Adalah dendammu
Setelah diriku
Tak mampu menjadi milikmu

Cukup sudah hati berdarah
Usah ditambah cerita yang sudah
Di mana kekasihmu
Yang pernah kau sanjungi
Mengapa pula padaku
Menjadi pelepas ceritamu
Dan jua sepimu

Usah menabur budi
Mengharapkan simpati
Sedangkan kau menitip
Cemburu iri hati

Tak mungkin kuberpaling
Padamu yang meracuni
Rimbunan kasihku
Sehingga berguguran
Kelopak cinta kita
Kerana mu tak lagi mengerti hatiku

Sehingga berguguran
Kelopak cinta kita
Kerana fitnahmu
Walau segunung sesalmu
Tak mungkin kukembali
Cukuplah sekali
Kejelekanmu
Menggamit pilu

Tidak mungkin kumaafkan lagi
Salah sangka yang direncanakan
Gelora Melanda
Adalah dendammu
Setelah diriku
Tak mampu menjadi milikmu
Sepenuhnya~

SEDAP RITE!! EH tat guy in the suit wif yellow shirt inside is khai, he's in akademi fantasia season 1 n he got the 2nd place..

N ya!! he's the suara serak im talking about!!! hahaha..

HOT RITE!! I mean the voice.. hahaha.. sexy ah!! haha..

okey shut up fiqah..

Habis lar.. nanti during OR u all asik dgr fiqah nyayi lagu tak mungkin berpaling lagi.. hahaha.. jiwang ehk!!!

Klah, change topic..

So aniwae, kakak over there is injured... haiyo.. play ice-skating sumore!! n mader so worried coz kakak sae her feet got nanah oready..

TK CR OKEY KAKAK!!

We'll send u the food soon! hehe..

OMG! my sis is probably so thin rite now.. kesian dier..

ANIWAE!!!!

That F guy really get into my nerves i dunno y uh.. irritating.. he's like action me n him so rapat.. wah liao.. he dun even noe anithing bout me.. suka assume jer.. watever lar..

Klah, nak amik azizi at my aunt house..

toddles! till then..

i lup ya!!

when i buy new hp then i tell u all to sms me ur num k!!

U Noe U Love Me~!

2 Comments:

Post a Comment

<< Home